Συμπληρωματα

Ασβέστιο + Βιταμίνη D. Ο καλύτερος λιποδιαλύτης;

Πρωϊνό πλούσιο σε Ca και βιταμίνη D αυξάνει την καύση λίπους και χορταίνει.

Αθλητικά ποτά και αγωνίσματα αντοχής. Πότε και «πώς»;

Στο πρώτο της άρθρο στο XBody.gr, η Nancy εξετάζει την επίδραση του mouthrinse με αθλητικά ποτά στην επίδραση αγωνισμάτων αντοχής. (Άρθρο)

Βερβερίνη (Berberine): Δράση, δοσολογία, οφέλη και παρενέργειες

Βερβερίνη, ένα από τα ελάχιστα συμπληρώματα διατροφής που φαίνεται να είναι εξίσου αποτελεσματικό όπως ένα φάρμακο. Χρήσεις, δοσολογία, οφέλη, παρενέργειες.

Αύξηση τεστοστερόνης με φυσικούς τρόπους

Τι πρέπει να κάνεις για να αυξήσεις την τεστοστερόνη σου με φυσικές μεθόδους; Ο Σταύρος Παπαδόπουλος προτείνει ολοκληρωμένες λύσεις στο άρθρο αυτό.

L-Καρνιτίνη (L-Carnitine): Δράση, δοσολογία, οφέλη και παρενέργειες

Δράση, δοσολογία, χρήσεις, οφέλη & παρενέργειες για την L-Καρνιτίνη, αλλά και τις Ακετυλο-L-Καρνιτίνη, Προπιονυλο-L-Καρνιτίνη και L-Τρυγική-L-Καρνιτίνη.

Δημοφιλή στο site