Συμπληρωματα

Ιρισίνη: μια νέα ορμόνη στο παιχνίδι της λιπόλυσης

Μια νέα ορμόνη που εκκρίνεται μετά την άσκηση και η οποία αυξάνει τη θερμογένεση και την ευαισθησία στη γλυκόζη ανακάλυψαν ερευνητές. Η μελέτη δημοσιεύεται στο Nature.

Αύξηση τεστοστερόνης με φυσικούς τρόπους

Τι πρέπει να κάνεις για να αυξήσεις την τεστοστερόνη σου με φυσικές μεθόδους; Ο Σταύρος Παπαδόπουλος προτείνει ολοκληρωμένες λύσεις στο άρθρο αυτό.

L-Καρνιτίνη (L-Carnitine): Δράση, δοσολογία, οφέλη και παρενέργειες

Δράση, δοσολογία, χρήσεις, οφέλη & παρενέργειες για την L-Καρνιτίνη, αλλά και τις Ακετυλο-L-Καρνιτίνη, Προπιονυλο-L-Καρνιτίνη και L-Τρυγική-L-Καρνιτίνη.

Kαφές: 6+1 λόγοι για να πιείτε πριν την επόμενη προπόνηση

6+1 επιστημονικώς τεκμηριωμένοι τρόποι με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει την προπόνησή σας ο καφές και η καφεΐνη.

Σταύρος Παπαδόπουλος στο XBody.gr: 3. Συμπληρώματα διατροφής

Στο 3ο μέρος της σειράς video του XBody.gr, o Σταύρος Παπαδόπουλος εξηγεί ποια συμπληρώματα διατροφής θεωρεί χρήσιμα σε όγκο, γράμμωση, και συντήρηση, αλλά και ποια μπορεί να βοηθούν στην καλή υγεία.

Δημοφιλή στο site