Συμπληρωματα

Τα ω-3 λιπαρά αυξάνουν την μυική πρωτεϊνική σύνθεση

Νέο ρόλο για τα ω-3 για όσους αθλούνται βρήκαν ερευνητές.

Η ρεσβερατρόλη προστατεύει τη μυική μάζα

Η ακινησία καταβολίζει τη μυϊκή μας μάζα; Όχι εάν ληφθεί ρεσβερατρόλη υποστηρίζουν Γάλλοι ερευνητές.

L-Καρνιτίνη (L-Carnitine): Δράση, δοσολογία, οφέλη και παρενέργειες

Δράση, δοσολογία, χρήσεις, οφέλη & παρενέργειες για την L-Καρνιτίνη, αλλά και τις Ακετυλο-L-Καρνιτίνη, Προπιονυλο-L-Καρνιτίνη και L-Τρυγική-L-Καρνιτίνη.

Ιρισίνη: μια νέα ορμόνη στο παιχνίδι της λιπόλυσης

Μια νέα ορμόνη που εκκρίνεται μετά την άσκηση και η οποία αυξάνει τη θερμογένεση και την ευαισθησία στη γλυκόζη ανακάλυψαν ερευνητές. Η μελέτη δημοσιεύεται στο Nature.

Σταύρος Παπαδόπουλος στο XBody.gr: 3. Συμπληρώματα διατροφής

Στο 3ο μέρος της σειράς video του XBody.gr, o Σταύρος Παπαδόπουλος εξηγεί ποια συμπληρώματα διατροφής θεωρεί χρήσιμα σε όγκο, γράμμωση, και συντήρηση, αλλά και ποια μπορεί να βοηθούν στην καλή υγεία.

Δημοφιλή στο site