Beach Body: Συμβουλές για ένα σφιχτό σώμα πριν το καλοκαίρι

Beach body
unsplash-logoVidar Nordli-Mathisen

Summer time..

Πλησιάζουμε στην αρχή του καλοκαιριού και ήδη οι πρώτες ανησυχίες, φιλοδοξίες, προσπάθειες για τις επερχόμενες καυτές εμφανίσεις μας στην παραλία, και όχι μόνο, έχουν αρχίσει!

Ακολουθεί ένας σύντομος οδηγός προς τις άμεσα ενδιαφερόμενες για να βελτιώσουμε την εμφάνισή μας πριν τις καλοκαιρινές μας διακοπές.

Δε θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες και μέτρηση θερμίδων, ούτε σε αυστηρά προγράμματα προπόνησης μέχρι εξάντλησης. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να κάνετε μερικά απλά βήματα να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες, εάν ήδη γυμνάζεστε ακόμα καλύτερα, και να έχετε το κίνητρο που χρειάζεται για να φθάσετε τον στόχο σας.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ

Μη χάνετε άλλο χρόνο προσπαθώντας να βρείτε την κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε, γιατί πολύ απλά αυτή δε θα υπάρξει ποτέ!

Ξεκινήστε σήμερα κιόλας για να έχετε στη διάθεσή σας όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο. Εφοδιαστείτε με ένα ημερολόγιο, σημειώστε την έναρξη και τη λήξη της προσπάθειάς σας δίνοντας το λιγότερο 6-8 εβδομάδες περιθώριο στον οργανισμό σας για να αντεπεξέλθει και να γίνονται εμφανή τα πρώτα αποτελέσματα. Είμαστε γυναίκες, άρα θέλουμε το χρόνο μας!

ΓΕΥΜΑΤΑ

Προσπαθήστε να κάνετε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα χωρίς να παραλείπετε κανένα από αυτά και να περιέχουν ίση ποσότητα πρωτεΐνης το καθένα. Χωρίστε τα λιπαρά σας εξίσου στα γεύματα σας, καταναλώστε υδατάνθρακα νωρίς την ημέρα και γύρω από τις ώρες προπόνησης, καταναλώστε φυτικές ίνες περισσότερο στο τελευταίο γεύμα της ημέρας. Συμπεριλάβετε υγιεινά σνακ για να νιώθετε κορεσμό και πληρότητα, τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και λοιπά θρεπτικά συστατικά.

Πρωτεΐνη

• Κοτόπουλο, γαλοπούλα  (το μέγεθος της μερίδας περίπου όσο είναι ένα τραπουλόχαρτο ή το εσωτερικό της παλάμης)
• Τόνος, σολομός, βακαλάος (το μέγεθος της μερίδας περίπου όσο είναι ένα τραπουλόχαρτο ή το εσωτερικό της παλάμης)
• Χοιρινό, μοσχάρι (άπαχο) (το μέγεθος της μερίδας περίπου όσο είναι ένα τραπουλόχαρτο ή το εσωτερικό της παλάμης)
• Ασπράδια αυγών (4-5, τεμάχιο μεσαίου μεγέθους)
• Cottage cheese, γιαούρτι 2% (το μέγεθος της γροθιάς μας)

Υδατάνθρακας

• Πατάτα, γλυκοπατάτα (το μέγεθος της μερίδας όσο είναι το ποντίκι του Η/Υ)
• Καστανό ρύζι (το μέγεθος μιας μπάλας του τέννις)
• Βρώμη, πίτουρο (το μέγεθος μιας μπάλας του τέννις)
• Φρούτα όπως ξυνόμηλο, αχλάδι, φράουλες (το μέγεθος μιας μπάλας του τέννις)

Φυτικές ίνες

• Μπρόκολο, κουνουπίδι (περίπου ένα φλιτζάνι)
• Αγγούρι
• Σπανάκι
• Σπαράγγια

Λιπαρά

• Ελαιόλαδο (μία κουταλιά της σούπας)
• Κάποιο συμπλήρωμα ιχθυέλαιου εάν ήδη λαμβάνετε.

Πίνετε νερό και καταναλώστε υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας αποφεύγοντας αναψυκτικά, αλκοόλ και την προσθήκη ζάχαρης και υποκατάστατων αυτής.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Αποκτήστε καλές και νέες συνήθειες.

Προσπαθήστε να δώσετε λίγο χρόνο στον οργανισμό σας για να αντιληφθεί τις διατροφικές σας συνήθειες και αφιερώστε χρόνο κατά τη διάρκεια των γευμάτων σας. Εκπαιδεύστε το πεπτικό σας σύστημα. Καταναλώστε την τροφή σας αργά και προσαρμόστε τη ανάλογα με την καθημερινότητά σας. Προσθέστε μπαχαρικά, λεμόνι, μουστάρδα χωρίς ζάχαρη. Δε χρειάζεται να είναι βαρετό για να είναι υγιεινό!

Διατηρείστε το πρόγραμμα διατροφής και ύπνου.

Εφοδιαστείτε με σκεύη αποθήκευσης τροφίμων και μη χάνετε τα γεύματα σας. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ισορροπία θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό μας και να αποφεύγονται τα βουλιμικά επεισόδια ή το αντίθετο. Προσθέτοντας την απουσία του ύπνου και την έλλειψη της προπόνησης, η προσπάθειά μας γίνεται δυσκολότερη και τα αποτελέσματα αργούν να φανούν.

Αυξήστε τη σωματική, φυσική σας δραστηριότητα.

Μην παραλείπετε την καθημερινή σας άσκηση, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό ιδιαίτερα την περίοδο του καλοκαιριού, αλλά βρείτε εναλλακτικές λύσεις για αποτελεσματικές καύσεις. Κολυμπήστε περισσότερο, επιλέξτε μια ωραία διαδρομή για την αερόβια προπόνησή σας, κάντε απλές ασκήσεις μόνο με το σωματικό σας βάρος ακόμα και στο σπίτι. Θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε σφιχτό και σφρυγηλό κορμί.

Μείνετε ενυδατωμένες.

Καλοκαίρι, ζέστη, υγρασία, όλοι είναι πολύ καλοί λόγοι για να ενυδατώνεστε συνεχώς και να πίνετε νερό. Το χρειάζεται ο οργανισμός μας και ειδικά με τη ζέστη που ο ήλιος αφυδατώνει το δέρμα και τα μαλλιά μας. Πίνετε νερό το πρωί που ξυπνάτε, κατά τη διάρκεια των γευμάτων, της άσκησης, βοηθήστε τον οργανισμό σας να λειτουργεί σωστά και να δείχνει νεότερος.

Ηθικό ακμαιότατο.

Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο η διατροφή και η προπόνηση που ακολουθούμε αλλά πρέπει πάντα να είμαστε δυνατές και να μην ξεχνάμε τους στόχους που θέτουμε. Χρειάζεται χρόνος και κόπος αλλά το αποτέλεσμα πάντα θα μας ανταμείβει. Κρατήστε τις ισορροπίες και βρείτε αυτό που σας ευχαριστεί για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε αυτό που επιθυμείτε!

Facebook Comments