Sample Category Title

Sample Category I

Phasellus vel mauris fringilla, tincidunt augue a, pellentesque lorem. Proin nunc tellus, placerat sed turpis eget, dapibus tempor dolor.

Sample Category II

Phasellus vel mauris fringilla, tincidunt augue a, pellentesque lorem. Proin nunc tellus, placerat sed turpis eget, dapibus tempor dolor.

Sample Category III

Phasellus vel mauris fringilla, tincidunt augue a, pellentesque lorem. Proin nunc tellus, placerat sed turpis eget, dapibus tempor dolor.

Sample Category IV

Phasellus vel mauris fringilla, tincidunt augue a, pellentesque lorem. Proin nunc tellus, placerat sed turpis eget, dapibus tempor dolor.

Σχεδιασμός προπόνησης από τον Γ. Γριμμή – 1. Αρχάριοι bodybuilders

Ο πρωταθλητής Γιάννης Γριμμής σε σειρά άρθρων του προτείνει και εξηγεί τις βασικές αρχές σχεδιασμού της προπόνησης στο bodybuilding. Στο 1ο μέρος: πρόγραμμα για αρχάριους στο bodybuilding.

Οι τρεις χειρότερες ασκήσεις για τους ώμους μας

Ο ώμος είναι η πλέον πιο περίπλοκη άρθρωση στο ανθρώπινο σώμα, και συχνά ευάλωτη σε τραυματισμούς. Η προστασία του είναι μείζονος σημασίας όχι μόνο για...

Πόνος σε άρθρωση: Γόνατο

Ο Fotakou αναλύει τα τυπικά προβλήματα στα γόνατα, και προτείνει τρόπους ενδυνάμωσης για αποφυγή μελλοντικών τραυματισμών (Άρθρο).

Η ρεσβερατρόλη προστατεύει τη μυική μάζα

Η ακινησία καταβολίζει τη μυϊκή μας μάζα; Όχι εάν ληφθεί ρεσβερατρόλη υποστηρίζουν Γάλλοι ερευνητές.

Προκαλεί η L-Καρνιτίνη αθηρωμάτωση αρτηριών; Ο ρόλος του TMAO

Αυξάνουν το ρίσκο για καρδειαγγειακό νόσημα το κόκκινο κρέας, τα αυγά και τα συμπληρώματα L-καρνιτίνης; Ο ρόλος του μορίου TMAO στην απάντηση.

Δημοφιλή στο site